پارالمپیک ۲۰۲۴| شوک به کاروان ایران/ طلای بیت سیاح پس گرفته شد + جزئیات

22:23 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۹۳۶
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تعداد نظرات: ۹ دیدگاه
پارالمپیک ۲۰۲۴| شوک به کاروان ایران/ طلای بیت سیاح پس گرفته شد + جزئیات
مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح پس از کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک پاریس اعتراض کردند.

خبرگزاری میزان - در جریان رقابت پرتاب نیزه کلاس F ۱۱ در بازی‌های پارالمپیک پاریس، صادق بیت سیاح، ملی‌پوش ایران با رکورد ۴۷.۶۴ متر ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، به مدال طلا دست یافت.

پس از این مدال‌آوری، مسئولان برگزاری بازی‌ها بیت سیاح را دیسکالیفه کردند و مدال طلا به نماینده هند رسید.

به دنبال این اتفاق، مسئولان تیم پارادوومیدانی ایران اعتراض خود را نسبت به این موضوع به کمیته برگزاری بازی‌ها اعلام کردند و منتظر تصمیم نهایی هستند.

پرچم عزای سیدالشهدا (ع)، علت پس‌گرفتن مدال طلای بیت‌سیاح!

بنا به گفته سیدمحمد پولادگر، سرپرست کاروان ورزش ایران در بازی‌های پارالمپیک پاریس، مدال طلای پرتاب‌نیزه صادق بیت‌سیاح به‌دلیل ادای احترام به پرچم عزای حضرت سیدالشهدا (ع) از او پس گرفته شده است.

البته این اتفاق همچنان در حال بررسی است و ممکن است اخطارش پاک شود تا طلایش برگردد. برخی از حضار و خبرنگاران خارجی نوشته‌اند که مسئولین مسابقه این اتفاق حمایت از گروه جهاد اسلامی فلسطین دانسته‌اند.

سرپرست تیم ملی پارادوومیدانی: در جلسۀ اول فنی اعتراض ما پذیرفته نشد

علی‌اصغر هادی‌زاده، سرپرست پارادوومیدانی نیز در این خصوص گفت: در جلسه اول فنی اعتراض ما به دیسکالیفه بیت‌سیاح پذیرفته نشد، اما ما تلاش کردیم اهدای مدال را به عقب بیندازیم که به فردا موکول شد. با توجه به اینکه داور کارت قرمز داده، احتمال تغییر نظر و برگشت نشان طلا کم است.

وی ادامه داد: سرداور بازی خوشحالی بیت‌سیاح را غیرورزشی تشخیص و کارت زرد به او داد. در پایان مسابقه هم صادق پرچم امام حسین (ع) را درآورده و خوشحالی کرده و کارت زرد دوم را به او دادند. در جلسۀ اول اعتراض ما را نپذیرفتند. ما تلاش کردیم اهدای مدال را به عقب بیندازیم و به فردا موکول شد. جلسۀ دوم هم تا لحظاتی دیگر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/



منصوره اسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
اقدام این ورزشکار بامعرفت و باشرف و مومن واقعی و ولائی ، از تمام مقامها و مدالها و موفقیت های ورزشی که از ازل تا آن روز کسب شده است و از حالا تا پایان دنیا ، کسب خواهد شد بدون ذره ای تردید ، بالاتر و ارزشمندتر و مهمتر و برتر و بهتر است
.نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
0
0
چطور میشود که حتی سرپرست تیم دو میدانی ما جرعت ندارد بگوید بابت پرچم منقش به نام حضرت زهرا مدال را گرفته اند من یک سوال دارم چطور صلیب کشیدن مسیحیان جلو دوربین مشکلی ندارد که نماد دینی است اما نام ائمه مسلمانان ایراد دارد!!!!!؟ورزشکار بدون اعتقاد ریالی نمی ارزد هرکه میخواد خوشش بیاد هرکه نمیخواد هم نیاد.چطور فقط وقت دعا امامان رو وخدا رو بخواهیم اما پای اونها نتونیم بایستیم بدرد چه میخوریم اونوقت !!؟
از اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
این تصمیمات ،تبعیض تو غرب را نمایان میکنه
حکیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
اشکالی ندارد چرا که طلای اخروی خیلی بهتر از طلای دنیوی هست باز هم ممنونشیم اگر طلا را ندهند باز ما چاکرشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
چرا دیسکالیفه شد
مشاهده نظرات دیگر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *